dijous, 16 de juny del 2011

Fent quilòmetres...

Segur que molts cops us heu preguntat quants quilòmetres fem amunt i avall amb l'equip de referencia que pertoqui. I segur que també molts cops heu pensat que més val no calcular-ho, no sigui que ens agafi mal de panxa...

Bé, doncs, servidor avui té ganes de que agafeu mal de panxa, i ha calculat el que ha fet l'equip Femení de Nacional Catalana d'Olesa aquesta temporada, contant tant sols els partits estrictes de lliga (no s'hi compta Copa de la Lliga, ni tornejos, ni patxangades). I encara nosaltres estem a una zona relativament centrada, de segur que als de Maçanet o els de Reus, encara s'ho miraran amb més reticència. Bon profit!

El resultat el teniu al quadre següent.

3 comentaris:

Javier Xir ha dit...

Buen estudio y muy visual!!!

Debería existir un carnet deportivo que subvencionara parte del costo del kilometraje que tod@s recorremos durante una temporada para trasladar jugador@s federados ( los menores de edad al menos) y sus equipaciones. En esta época de crisis y de elevados precios del combustible se nota el gasto. Muchas subvenciones a clubes se reparten sin más y la directiva decide en qué lo invierte-gasta, siendo en la mayoría de las veces beneficiados los equipos senior masculinos. esta sería una buena forma de repartir entre tod@s l@s soci@s de un club independientemente de la edad del jugador.

Ejemplo:
http://www.arona.org/portal/RecursosWeb/DOCUMENTOS/1/0_17181_1.pdf

Javier Xir ha dit...

Tienes un corrector ortográfico automático que me cambió palabras!!!
Parece el traductor del google. :)

Torreneules ha dit...

Si es que nos hacemos un porron de km cada fin de semana. Y para más INRI mientras conducimos, todos los pasajeros durmiendo.

Un saludo Javier.

PD. Te juro que no le he dicho nada al Blog, para que corrija tus palabras. Será alguna conspiración a un nivel más alto, la CIA o una peña de estas.XD